|  | 

מלונות בטבריה

אטרקציות בצפון

בתי מלון בטבריה מאפשרים לישראלים ולתיירים רבים לערוך נופש מהנה המשלב בין עיר גדולה ונוף צפוני מהמם. העיר מציעה שפע של אטרקציות ונמצאת ממש על שפת הכנרת.

אם אתם חושבים על נופש בטבריה כדאי שתשמעו על האטרקציות השונות שתוכלו למצוא בקרבת מקום.

פעם חופשה כללה בית הבראה ורביצה לצד הבריכה. מי שהשקיע העז ונכנס גם לבית קפה, לשתות כוס קפה עם עוגת גבינה. כיום נופש הפך להיות הרבה יותר מזה. אנשים נוסעים לבתי מלון ומחפשים אטרקציות שיוציאו אותם משגרת יומם ויהפכו את הנופש שלהם למיוחד ביותר. בתי מלון בטבריה יאפשרו לכם חופשה מיוחדת המשלבת את החופש והרוגע של טבריה יחד עם אטרקציות שונות שיעשו את החופש שלכם למיוחד באמת.

פארק מים צף

מכירים מתנפחים? כן, המתקן הזה שילדים אוהבים לקפוץ עליו. מכירים גם פארקי מים? כן, פארק עם הרבה מתקנים ומים. אז בחוף גנים שבכנרת חשבו על שילוב מיוחד ויצרו פארק מים צף. הפארק כולל מתקנים מתנפחים שצפים על גבי הכנרת. הפארק מחולק לשני מתחמים- פארק הילדים מתאים לגילאי 3 עד 6, ואקווה פארק שמתאים לגילאי 6 ומעלה.

הפארק המרכזי מחולק לשלושה אזורים, משפחתי ברמת קושי קלה, אתגרי ברמה בינונית ואולימפי המתרכז בקבוצות ובמשחקי כדור. מתקני הפארק כוללים טרמפולינות, גשר מכשולים, קיר טיפוס, נדנדות ועוד. הכל תוך שילוב של הרבה מים ואדרנלין.

כינרת

נופה של העיר טבריה

בננות ואבובים בכנרת

אחת האטרקציות האהובות על המגיעים לאזור הכנרת הוא שיט בננות ואבובים. זהו מתקן המבוסס על סירה אליה מחוברת מאחור מעין סירה נגררת. בבננה הסירה הנגררת תהיה בצורת בננה ובאבוב היא תהיה בצורה עגולה ושטוחה. על הבננה והאבוב יושבים מספר אנשים בזמן שהיא נגררת על ידי הסירה הראשונה. זוהי פעילות חוויתית ומלאת אדנלין שכן השייט מהיר ובדרך כלל גם כולל ביקור רטוב בתוך מימי הכנרת.

שייט בסירה על הכנרת

אטרקציה רגועה יותר היא שייט בסירה על גבי הכנרת. מנמל טבריה יוצאות סירות בגדלים שונות ומציעות לכם הפלגה על גבי הכנרת. הפלגה שכזו תהיה רגועה ותתאים לכל הגילים. בדרך כלל תוכלו ליהנות גם ממוזיקה ומהדרכה במהלך השייט.

קייקים בחצבאני

בניגוד לאטרקציות הקודמות שנמצאות ממש בקרבת טבריה, קייקים בחצבני יהיו מעט מרוחקים יותר. אזור השייט בנחלי הצפון ממוקם כשישים קילומטרים צפונית לטבריה ומהווה אטרקציה רטובה ומיוחדת. תוכלו לבחור בין שייט בקייק המתאים לשני אנשים לבין שייט בסירת רפטינג המתאימה לשלושה עד שישה אנשים.

אטרקציות נוספות בקרבת בתי מלון בטבריה

מלבד האטרקציות שמנינו תוכלו ליהנות גם מחדרי בריחה, טיולי אופניים, רכיבה על סוסים, נסיעה על טרקטורונים ועוד. בתי מלון בטבריה הם נקודת מוצא למגוון רחב של אטרקציות נהדרות, ואם בחרתם להתארח בטבריה ולטייל באזור תוכלו ליהנות מהאפשרויות השונות ועדיין ישאר לכם טעם של עוד.

%d7%90%d7%98%d7%a8%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f

ABOUT THE AUTHOR

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *

Email *

Website