|  | 

news

רשתות בתי מלון בישראל

img-responsive

האירוח, הפינוק, השוקולדים הקטנים שמחכים על המיטה, הנוף, הספא, הבריכה הגדולה, ובעיקר – תחושת החופש האינסופית שאנו זוכים לקבל בכל רגע נתון

אין ספק כי חופשה היא אחד הדברים האהובים ביותר על כולנו. הרי מי לא אוהב לברוח לכמה רגעים מהמציאות, להתנתק ולהשאב פנימה אל תוך חלום. חלום שאנו אוהבים לחזור אליו פעם אחר פעם.

בכל הנוגע לתיירות, הן פנים והן חוץ, ניתן לראות כי הישראלים מעלים הילוך. ישראלים רבים הופכים את המושג "יציאה לחופשה" לפעולה שגרתית אשר ברור מאליו שהיא תתרחש. לפחות כל שנה. חלקנו אוהבים לנסוע לחופשת קמפינג על החוף, חלקנו אוהבים להשכיר צימר בצפון, וחלקנו פשוט לא יכולים לוותר על הנוחות והפינוק האינסופיים שקיימים בחופשה בית מלון.

במידה ואתם משייכים את עצמכם לאותם אלה אשר מחפשים את הטופ בכל הנוגע לחופשות, ומעדיפים בפה מלא לשכור חדר בבית מלון על רמה, תוכלו לבחור באחד מבתי המלון של הרשתות הבאות:

  1. מלונות ישרוטל – אחד מבין רשתות בתי המלון בישראל הוותיקות ביותר, אשר החלה את צעדיה בשנת 1981. רשת ישרוטל היתה מבין החלוצות להקמת בתי מלון באילת, ואט אט החלה לפתח את העיר. כיום, מחזיקה הרשת ב-19 בתי מלון ברחבי הארץ. בין היתר באילת, תל אביב, ים המלח, ירושלים, מצפה רמון ועוד.
  2. מלונות קיסר – אומרים שאיכות עדיפה על כמות, ולכן מלונות קיסר נחשבים למלונות משובחים במיחד בעלי רמת שירות יוצאת דופן. לרשת מלונות קיסר שלושה מלונות בשלושה אזורים בארץ: ירושלים, אילת וים המלח. כל מלון מותאם באופן ספציפי למיקום בו נמצא, מה שמשפיע רבות על האווירה בו, ויוצר חווייה מהנה עוד יותר. לכל אחד ממלונות קיסר קיימת גם מסעדה בעלת אוכל גורמה לטובת המתארחים.
  3. רימונים – רשת מלונות ישראלית המתפעלת תשעה בתי מלון ברחבי הארץ. הדגש הרחב במלונות רימונים הוא העיצוב הייחודי שכל בית מלון מקבל בהתאם למיקום בו הוא נמצא, וכן מותאמות לו מגוון פעילויות מהנות. בתי המלון של רשת רימונים תוכלו למצוא בכנרת, בטבריה, צפת, אזור החרמון, עכו, אילת, ועוד.

 

%d7%a8%d7%a9%d7%aa%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%99-%d7%9e%d7%9c%d7%95%d7%9f-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c

ABOUT THE AUTHOR

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *

Email *

Website