|  | 

מלונות בירושלים

איתור מלונות בירושלים על פי דרישת התייר

img-responsive

במאמר שלפניכם נלמד אתכם כיצד לאתר מלונות בירושלים.

בשונה מערי חוף כמו יפו או אילת ובשונה מערים בורגניות כמו בת ים, ניו יורק ותל אביב, ירושלים היא עיר שההתנהלות בה מקורית מדי בשביל להידמות לכך. העיר מחולקת לא רק לשכונות מגורים אלא גם לרובעים של ממש: שכונות בעלות צביון שונה מהאחרות. מבחינה תחבורתית, לא כל שכונה מחוברת למרכז העיר, ולמעשה כשאמרתם "ירושלים", אמרתם מושג שכל אדם בעולם כמעט יפרש אותו שונה. לכן, כשבוחרים שם מלונות, אין להתייחס לכך בדרך בורגנית, אלא אם כן, במסגרת אותו סיור ערים  בורגני שאתם עורכים, ביררתם מראש מה אתם בדיוק רוצים שיקרה בסביבת המלון שלכם בעיר.

אפשרויות להתמקמות בירושלים

רוב מלונות העיר מרוכזים ברחוב חיל ההנדסה, שהוא המשך ישיר של רחוב דוד המלך מצפון או של דרך יגאל ידין מדרום. כלומר, רחוב חיל ההנדסה ממוקם מדרום ליגאל ידין ומצפון לדוד המלך. ציר תנועה זה הוא ציר התנועה הראשי של ירושלים אבל הוא מנותק הן ממרכז העיר הדתי (העיר העתיקה) והן ממרכז העיר החילוני (מדרחוב בן יהודה), בשל כך שמערכות כבישים מסועפות חוצצות בין המלונות אליהם יחד עם זאת, ניתן לעבור במעבר חצייה ולצעוד כרבע שעה לכל אחד מאותם רובעים מרכזיים. היתרונות של מלונות בירושלים מעין אלה הוא שאלו מלונות 5 כוכבים עם כל הפינוקים. החסרונות הם כי ייתכן שתמצאו מלונות שיותר מתאימים למטרה אליה הגעתם לעיר. לדוגמה, אם אתם מתעניינים בנצרות, ובסיורים בכנסיות העיר ישנם מלונות בירושלים המיועדים לכך, ואם אתם מתעניינים במלון עם אוריינטציה יהודית, ישנם מלונות בשכונות כמו "בית וגן" המספקים זאת.

חשוב לשים לב היכן תבחרו מלונות בירושלים, מומלץ לתכנן את המקומות המרכזיים אשר אתם מעוניינים להגיע אליהם ולפיהם לבחור את המלון. בנוסף יש לבדוק תחבורה מתוך המלון בין אם אתם מגיעים לירושלים עם רכב ותצטרכו לבדוק האם קיימת חניה במלונות. ובין אם אתם בוחרים להסתמך על תחבורה ציבורית יש לבדוק אילו קווים עוברים ליד המלון, האם לרכבת הקלה יש תחנה ליד המלון ועוד. עם כל זאת יש לקחת בחשבון שירושלים היא עיר דתית ולכן אם אתם מגיעים עם רכב ישנם מקומות שלא תוכלו להיכנס אליהם בשבת, כך גם תחבורה ציבורית איננה פועלת בשבת.

בחירת מלונות בירושלים על פי התנאים שבתוכם

הבחירה הכי נכונה של מלונות בירושלים היא על פי צביונם. אדם שאינו מתפשר על פחות ממלון 5 כוכבים יבחר מלונות בירושלים בדרך חיל ההנדסה, שם מרוכזים כל מלונות המותג. יחד עם זאת, אם אתם צרכנים אשר מתפשרים על התנאים, אתם יכולים לקנות את עולמכם ברגע. בשכונות העיר מרוכזים מלונות שונים המספקים קרבה לאתרי תיירות ספציפיים ואטרקציות שהייתם רוצים לקחת בהן חלק בעיר.

התייעצו עמנו ואנו נספק לכם מידע נרחב על בחירת מלונות בירושלים על פי התאמה אישית!

%d7%90%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%a4%d7%99-%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%aa%d7%99%d7%99

ABOUT THE AUTHOR

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *

Email *

Website