|  | 

מלונות בטבריה

טבריה – מלונות מפנקים מול הכנרת

img-responsive

מי מאיתנו לא רוצה להתפנק במלון כאשר הוא מגיע לחופשה? ובכן, סביר להניח שאף אחד.

במיוחד אם מדובר בחופשה בבית מלון אשר לא תגזול מכם הוצאה כספית גבוהה. חופשה בטבריה, עונה בדיוק על הצורך הזה. חופשה בטבריה תעניק לכם את חוויית החופשה של הרוגע והשקט שאתם כל כך מחפשים, במעטה של אותנטיות והרגשה ביתית (כי בכל זאת – אתם עדיין בישראל).

השינויים שטבריה מלונות עברו

בשנים האחרונות רשתות וחברות גדולות החלו להקים בטבריה מלונות רבים מטעם הרשת ועד כה נחלו הצלחה משגשגת. כך שאם אתם מעוניינים ללכת למלון של רשת שאתם מכירים ואוהבים, סביר להניח שתמצאו את אחד מבתי המלון שלה גם בטבריה. טבריה הינה חופשה מזווית קצת אחרת. בחופשה בטבריה אין צורך לקחת יותר מידי ימי חופשה מהעבודה (בכל זאת, הם בעלי כמות מוגבלת). תוכלו לנסוע לחופשה בטבריה גם ללילה אחד או שניים, כי ממילא מדובר רק בכמה שעות נסיעה.

סוגים המלונות השונים בטבריה

למי שלא יודע, ממוקמים בעיר טבריה מלונות רבים ואיכותיים, החל ממלונות 3 כוכבים, ועד למלונות בעלי חמישה כוכבים. מבין המלונות הפזורים בעיר טבריה מלונות ספורים מתפאיינים ברמה גבוהה במיוחד, ומאכלסים כ-4000 חדרים. כן כן, יש יוקרה בטבריה למי שחשב אחרת. בנוסף, מציעה טבריה מלונות מכל קשת סוגי המלונות ובתי האירוח הקיימים. בין אם מדובר באכסנייה, כפרי נופש, צימרים, או אפילו קמפינג בכנרת. בטבריה תוכלו למצוא הכל.

מיקומי המלונות בטבריה

טבריה היא עיר מדהימה ביופי ומעניקה מקומות בילויי רבים בעיר. המלונות בעיר לרוב יהיו ליד הכינרת אשר מעניקה נוף מושלם להתעורר אליו בבוקר. אם אתם בוחרים לבלות את רוב זמן החופשה בכינרת מומלץ להזמין מלון כמה שיותר קרוב אך אם אתם מעוניינים לטייל בעיר ניתן להזמין מלון אשר נמצא על הטיילת ומאפשר גישה נוחה לטיולים רגליים בעיר טבריה.

שירותי הספא השונים בטבריה

כמו כן, נמצאים בעיר טבריה מלונות המציעים לרשות לקוחותיהם ספא ומכוני בריאות. תוכלו להנות ממגוון סוגי מסאג'ים יוקרתיים, המבוצעים על ידי אנשי מקצוע בתחומם. כל זאת על מנת להעניק לכם את החוויה המושלמת ביותר בעת שהותכם בעיר. ואם בספא עסקנו, יש לציין באזור טבריה נמצא אחד מאתרי הספא והבריאות הגודלים והמוכרים בישראל – חמת גדר. אין אחד שלא שמע על חמת גדר, אך יכול להיות שלא רבים היו במקום (אולי רק במסגרת הטיול בשנתי בתיכון). בכל מקרה, מדובר מתחם ענק בעל מספר בריכות חמות ממים בעלי מינרליים טבעיים הבריאים לגוף ובעיקר עושים טוב על הנשמה.


אך לא רק בריאות וספא נמצא בחמת גדר. לאלה מכם המחפשים קצת אקסטרים בחופשה שלהם, תוכלו ללכת לחוות התנינים הנמצאת סמוך למתחם הבריאות. מדובר בחוויה יוצאת דופן, אשר לא ניתן לחוות אותה במקום אחר בארץ.

%d7%98%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a4%d7%a0%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%95%d7%9c-%d7%94%d7%9b%d7%a0%d7%a8%d7%aa

ABOUT THE AUTHOR

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *

Email *

Website